۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۰۷۳۰
فرمانده بسیج دانش آموزی خراسان شمالی از حضور باشکوه و حداکثری دانش آموزان استان در یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حسن پورمحمدی درباره برنامه‌های انجام گرفته در هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: برنامه‌هایی نظیر نشت‌های بصیرتی، یادواره شهدای دانش آموز، همایش‌های استکبارستیزی، رزمایش پدافند غیرعامل و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله اقداماتی بود که در این هفته انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف بسیج دانش آموزی تمرکز بر روی برنامه‌های مستمر فرهنگی و تربیتی است افزود: برنامه تربیتی شهید بهنام محمدی از جمله برنامه‌هایی است که به طور مستمر در بین مدارس از 7 آبان شروع و در طول سال انجام خواهد گرفت. محتوای این برنامه شامل مباحث فرهنگی، بصیرتی و در نهایت پیوند سه رکن مسجد، مدرسه و منزل در دانش آموز است.

پورمحمدی برنامه‌های هفته دانش‌آموز را زمینه‌سازی برای حضور دانش آموزان در یوم الله 13 آبان دانست و تصریح کرد: با توجه به همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان فراخوان و دعوت برای تمام مدارس استان انجام گرفته که پیش بینی می‌شود حضور باشکوه و حداکثری دانش آموزان در این روز داشته و بار دیگر موجب ناامیدی دشمن شویم.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی از بالا بودن روحیه انقلابی در بین دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری جوانان امروز را پای‌کارتر از اوایل انقلاب مطرح کردن، مشاهده روحیه و نشاط انقلابی در بین دانش آموزان و جوانان، امروز مهر تاییدی است بر این صحبت مقام معظم رهبری.

وی پرداختن به مسائل فرهنگی را نیازمند توجه بیشتری از سوی نهادهای فرهنگی دانست و افزود: متاسفانه در شرایط فعلی هم تراز با افزایش هنجارهای اجتماعی، کار فرهنگی دقیق و حساب شده انجام نگرفته است. خروجی آن را می‌توان در پایین بودن سرانه مطالعه، پایین بودن رشد علمی در بین دانش آموزان و دیگر معضلات فرهنگی دید.

پورمحمدی از اعزام 5600 دانش آموز پایه متوسطه دهم و یازدهم و دوازدهم به اردوی راهیان نور در هفته‌های آینده خبرداد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر